kalla kårar

Höll på att trilla i havet av panik när jag promenixade fridfullt på bryggan i helgen. När fan började man se illrar springa omkring och härja i Västra Hamnen? fyyy säger jag! Men det är väl bara o vänja sig vid mysiga (not so much) djur inför vad som komma skall, I guess! Huuu!



Nu har jag betalat räkningar och sett idol. Det är ungefär vad man hinner med om kvällen innan det är dags att knyta sig.

Åja. Lite fin musik hinns det alltid med också.
Fast denna låt platsar inte här med äckel-illern så den får ni åtnjuta i nästa inlägg.

Go Afton!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ah! Illerjäveln (får man ens säga så?) har huserat på VH sedan i somras. Eller förra sommaren? Mitt minne är dåligt, men den är ASläbbig!! USCH!

2010-09-28 @ 23:03:21
URL: http://cillasirland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0