Imorgon är det äntligen Måndag.

Det är så mycket jag vill hinna med. Till exempel att skriva här lite oftare. Dock är tiden ganska knapp för tillfälligt känns det som. Mycket som ska knåpas ihop på samma luckor mm.

I helgen kom Martin hem. Det firades med vin, fika, lunch, ost, choklad och gott. Där imellan jobbade jag hela helgen med ett årsjubileum och allt vad det innebar på jobb. Phew. Har varit stressigt men samtidigt kul när det händer grejer.

Nu är det söndagkväll och jag är antagligen relativt ensam om att pusta ut så här dan före dagen då en ny vecka börjar. Imorgon är det måndag. En ledig måndag.







Hoppas ni haft en fin helg alla mina vänner. Alla som jag känner. Alla som jag önskar att jag hann med lite bättre just nu. Sänder iväg lite kärlek till er alla så här via detta moderna kommunikationsmedel. Kommer ni ihåg när vi var små och man ringde varandra och pratade en sisådär en och en halv timme? Var finns denna tid idag. Nåja. Jag är tacksam över att ni finns och det är faktiskt väldigt kul att hålla koll på er flesta i era bloggar!

Teknikens under.
Brak och dunder!  
Skål!

Dagens må-bra:
Ost, vin och choklad.

Ps. Har ni förresten sett att de har byggt ett höghus i Västra Hamnen? Det är typ ett torn som liksom vrider sig upp i himlen. Ser nästan ut som en stor Torso! Riktigt coolt. Ds.





Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0