Don't Panic

jag sitter här och har precis hetsätit en skål med godis.

Herregud.
Jag har tusen saker att fixa. När ska jag börja ta tag i dem?`
Jag har inte tid. Jag jobbar för mycket.
Jag har inte tid. Hur ska jag hinna. Jag är för lat.

Guud.
Om en vecka (7 DAGAR) åker jag till Sydney. Haha.
Ursäkta?
När f*n ska jag fatta det och börja ordna saker?

Det är intresse lika med noll för er att läsa om vad jag har för grejer att fixa men för min egen skull måste jag få ur mig detta så att jag får se vad som måste göras.

-Köpa minneskort till kamera.
-Börja ta fram kläder som jag ska ha med.
-Packa väskan?
-Boka booende för första dagarna.
-Köpa LINSER (sjuukt viktigt) och åka och hämta dem hos optikern när de har kommit, om de hinner komma! (AH!) 
-Fixa med abonnemang
-Kolla upp vaccinationskort och var tusan jag har lagt det.
-Pass? Biljetter?
-Fixa musik till Mp3. Har jag ens en mp3? Vad gör jag annars? Vad kostar en mp3?
-Köpa böcker, ditten, datten.
-Träffa folk innan jag åker.
-Köra mina sköldpaddor (jaa jag är 22 år och har två landsköldpaddor som heter Pelle och Petra) till min bror som ska passa dem.
-Läsa igenom det långa mailet angående Visum. Jag har väl fått visum? (!!!!!???) haha
-Träffa min pojkvän och säga herrå till honom.
-Fixa med specialkost till flyget (jag är speciell okej)
-Köpa smink (som jag tydligen tappade på debaser i helgen?)
-Äta famlijemiddag.
-Kolla upp om man kan åka tåg mitt i natten till flyget?
-Betala försäkringsräkning och fiffla med det.
-Gå och färga ögonfransar och bryn på Len Hud där jag har ett presentkort som jag måste använda innan jag åker.
-JOBBA några dagar till!!


Usch...det är mer.
Allting kommer ikapp mig nu!
Paniken är snart nära! VARFÖR är jag alltid ute i så god tid?

Nu har jag suttit här och ugglat och kollat tv hela kvällen. 
Kul för mig. Kommer sova gott nu... nje.

Snart opp o jobba och fortsätta julpynta i butiken.

Heja Heja Heja!
Slut med tramserierna!





Kommentarer
Postat av: frida

LOVAR dig att allt kommer ordna sig. Som tur är ska du ju inte till ngt U-land! : ) Minneskort, kläder, smink, allting finns där! Hinner ni inte boka boende innan så LOVAR jag att det finns. Har du inte vaccinerat dig än så kanske det är lika bra att låta bli? Jag förstår din panik SÅ väl, panik inför något man inte vet något alls om! Men försök verkligen bara tänka att allt fixar sig! Telefonkort köper du där nere till din föööön! Heja heja!

2010-10-20 @ 09:26:51
URL: http://[email protected].
Postat av: Lina

Usch ja, jag känner igen mig som FAN i det! Men det är ju som Frida säger, det kommer ordna sig!! Och om sju dagar nu är du på väg och behöver bara tänka på allt kul du ska ha i tre månader! Jag med min ganska mycket tid för tillfället hade gärna hjälpt dig, men misstänker att familjen inte uppskattar om det är mig de sitter och skålar med, att Martin inte upskattar en "adjökenkyss" av mig och att du förlorar på det om det är jag som går och färgar bryn&fransar. Drygt med sminket haha? var fasiken tappade du det, vi var ju inte ens på toa, för en gångs skull? HEJA LUUUUS! Lovelilovlove!

2010-10-20 @ 09:47:10
URL: http://laiiina.blogg.se/
Postat av: andrea

haha jag har hittat en sminkpenna med borste på här hemma och ett läppstift, kan det möjligtvis vara ditt då kanske? :)

2010-10-21 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0