det som göms i snö...

Jag har nyss försökt få ordning i min garderob mm. Lagt fram lite kläder sådär nonchalant på min tyggsäck, nä ryggsäck skulle det stå. Nästan som om jag skulle packa den snart. Duktigt va? Det roliga med när man springer och fifflar och rensar i jackor, väskor och bland kläder det är de små sakerna som alltid dyker upp. Vissa saker har man saknat, andra inte och när man hittar några så inser man att man varit av med dem. Idag hittade jag 24 st hårnålar, 104 norska kronor, lite svenska mynt, ca 16 st bussbiljetter, läppsyl (wiie), smycken och smink. Men frågan är bara. Varför hittar man aldrig det som man verkligen letar efter? Även om man alltid behöver de små rackarns hårklämmorna så hade jag till exempel blivit lite gladare om jag hittat mitt vaccinationskort eller extranyckeln till huset idag. Som ett exempel.

Nu ska jag natta mig och tycka synd om mig själv lite.

Frida, är det sant att ni har snö i Vässe?
tjöss maj


Haaaj!

ps. glömde säga att jag hittade en saftflaska med saft i också (det hade åtminstone varit saft innan). For your information! ds.

Kommentarer
Postat av: Bib

Hårklämmor hittar man en hejdundans massa när man minst behöver dem. Natt natt min käre!

2010-10-21 @ 01:08:12
Postat av: Mammi

Jag vet vart alla hårklämmor tar vägen! De hittar jag i tvättmaskinen när jag har hihihi.... Men det var härligt att höra att du hittat så många spännande saker. Du har ju alltid varit en sakletare. Kanske finns det en liten spunk långt inne i din garderob...? fniss, fniss

2010-10-21 @ 12:10:57
Postat av: frida

haha, spunk! ÄLSKAR det ordet! Duktig du är Emelie, kämpa på! Jag känner igen hårklämme-fenomenet DOCK gällande hårsnuddar, vart tusan tar DE vägen?! Snön kom igår, men den segrade bannemig ICKE! iDAG STRÅLAR SOLEN PÅ BAAAAAR MARK, oj nu blev det stora bokstäver, orkar inte ändra, tjoflöjt.

2010-10-21 @ 13:22:08
URL: http://[email protected].

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0