det är fult att svära men ibland måste man

Den här helgen skulle bli bäst.
Den skulle bli mysig.
Den skulle visserligen bli ett farväl.
Men den skulle bli så jäkla bra.

Nu blev den inte det. Och nu dröjer det mer än tre månader till vi kan försöka ta igen den här. Fan.
Skulle haft myshelg med Martin men ända sedan han kom i fredagskväll har han haft feber och legat nerbäddad. Jag har för första gången sovit skavföttes med min pojkvän och imorse skiljdes vi åt med en kram (knappt det ens) istället för att mysa järnet till imorgon.
Det värsta av allt är att det tyder på körtelfeber, vilket gör att min resa hänger på en spindeltråd nu. Snälla Gud om du finns. Låt mig förbli frisk!!! Snälla säg att han inte har körtelfeber.

Jaha.

Så nu sitter jag här för mig själv och kikar på all min packning.
Har haft familjemiddag med julbord alldeles nyss. Det var mysigt även om jag känner mig ledsen över att veta att Martin är i Malmö utan att vi kan ses mera det här året. 

Hoppas er helg varit bra!

I HATE GOODBYES!




Sommar 2010
 


Kommentarer
Postat av: Lina

Så jääävla surt för er =(!

Jag gillar den bilden!

Jag vill inte säga hejdå i övermorgon!

2010-10-24 @ 23:57:03
URL: http://laiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0