Mot Malmö

Så här ser det ut i Linköping idag! iih!     
 
Säg mig...visst lyser solen i Malmö? Visst är det en solig och torr hemstad jag kommer hem till ikväll?
Yes, jag visste det!?







 

Det här är min kära blomma Solveig. Så här såg hon ut när jag köpte henne för ca. två veckor sedan...


Så här ser Solveig ut idag! Är hon inte b-eautiful! mihi!


Vi har lite fler växter här i huset:
Ett litet granskott som jag fick av Martin häromdagen för att bidra till en bättre miljö! Honom ska vi sätta ut i naturen i April så ska han bli en riktig gran som kan äta koldioxid och göra luften renare.

Låt mig presentera:
Karl Julius Gran  II



E han inte kär lille Karl!?

Kommentarer
Postat av: Lina

Welcome hoooome ;D!

2009-02-06 @ 16:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0