Sunday

Igår var en mycket trevlig kväll och jag vaknade lagom seg vid fjortontiden. Bilder från the evening finns i föregående inlägg. Tack tjejer för en lyckad fest. =)

Jag har mest segat idag, men var på pilates nu ikväll och tog mig en liten promenad på vägen hem. Fick med mig lite blomsterkompisar hem. Mysigt!

 

Det var så otroligt mysigt väder ikväll. Ingen sol alls faktiskt, men ändå så himla varmt och härligt och det luktade sommar i luften så att man bara ville hoppa omkring och klättra i träd eller rulla sig i gräset. mys mys mys!

Tänker på stackars Frida och company som sitter inne med sin allergi och nyser. Fy så orättvist.

Dagens må-bra: Blomsterkompisar

Hoppas ni haft en trevlans helg!
God afton!

Kommentarer
Postat av: frida

tack min vän. en tanke värmer = )

2009-04-27 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0